Torbe su jako praktične nosilice za brojne školske i osobne stvari raznih namjena, volimo baš izabrati one koje su nam praktične i dizajnom simpatične. Stoga smo odlučili pripremiti kreativnu radionicu na kojoj ćemo osmišljavati i oslikavati platnene ruksake jer posebna je stvar na svojoj torbi imati svoj dizajn! U tom procesu će nas voditi umjetnica Tanja Blašković, poznata po svojim ‘’slow fashion’’ kreacijama, muralima i ilustracijama te izradi umjetničkih i uporabnih predmeta od recikliranih materijala. A da bi naše torbe oslikali jarkim i postojanim bojama pobrinut će se POSCA i Uni-ball Paint markeri.

vrijeme: 06.07. / 10 – 11:30 h
mjesto: prizemlje Muzeja moderne i suvremene umjetnosti
organizator: Muzej moderne i suvremene umjetnosti, u suradnji s Eurotrade d.o.o.
voditeljica / umjetnica: Tanja Blašković
dob: 8 – 12
prijave: https://forms.gle/MH1JEG5mqjoSNC8b7

_

Eurotrade d.o.o. je vodeća tvrtka u području uvoza, izvoza i distribucije uredske opreme, školskog i umjetničkog pribora i ispisnih rješenja, koja je stekla reputaciju kvalitetnog partnera i distributera koji prati trendove u tehnologiji. Svojim portfeljem brendova, poput POSCA markera, Uni-ball pisaćeg pribora i Fabriano papira, Eurotrade potiče mlade umjetnike da istraže svoje talente, razviju svoje vještine i ostvare svoje umjetničke vizije. Eurotrade također aktivno podržava mlade umjetnike kroz razne inicijative i suradnje. Organiziraju nagradna darivanja kroz društvene mreže brendova, radionice u suradnji s partnerima i udrugama sve u svrhu promocije radova mladih talenata.  

Za sebe kažu: „želimo biti pokretačka sila koja potiče razvoj talenta i stvara inspirativnu umjetničku zajednicu.“

POSCA: Kreativnost bez granica

POSCA nije samo marker, već je postao i brend koji potiče inicijative za popularizaciju grafiti zajednice i drugih vrsta umjetnosti. Kroz razvoj digitalnih platformi, POSCA je doživjela pravi procvat. Umjetnici su dobili neograničeni prostor za promociju svojih radova, a virtualni svijet je postao domaćin umjetničkoj zajednici. Digitalni prostor je omogućio je POSCA brendu da se poveže s umjetnicima i potiče njihovo stvaralaštvo. POSCA markeri osvajaju kreativce svojim najvažnijim karakteristikama – širinom ponude boja i debljina, vodenoj bazi, mogućnošću oslikavanja svih površina, dugotrajnosti, odsutnosti toksičnih elemenata i sposobnosti kombiniranja s drugim umjetničkim materijalima i tehnikama. Posca markeri pričaju jezikom umjetnosti koji povezuje sve profesionalce i amatere oko iste strasti – stvaralaštva.

Uni-ball: Pisaći pribor koji je osvojio svijet

UNI brand inspiriran je riječju “unique”, a opravdao je svoje ime konstantnom težnjom ka inovaciji i različitosti svojih proizvoda s ciljem da zadovolji sve potrebe kupaca: ured, škola, industrija i obrtništvo, hobi i umjetnost. Izrasla iz tvornice drvenih olovki visoke kvalitete, kompanija Uni Mitsubishi Pencil doživjela pravi uzlet s proizvodnjom rolera i kemijskih olovki. Na tom području UNI postaje “trendsetter” i inovator: prvi roler s metalnim vrhom, prvi roler s tintom protiv falsificiranja i prva tehnička olovka s rotirajućim vrhom. Podrška mladim umjetnicima dio je posvećenosti Uni-ball brenda ka razvoju kreativnosti i umjetnosti. Kroz svoje proizvode i inicijative, Uni-ball inspirira mlade umjetnike, potiče ih da izraze svoju individualnost i doprinosi stvaranju moderne umjetničke scene.

foto: Karlo Čargoja

organizira: Muzej moderne i suvremene umjetnosti

Newsletter je prava stvar! Nema šanse da vam promakne nešto važno što se događa u našem veselom životu. Šaljemo pozive na programe, najvažnije vijesti, super priče čim se pojave...

Vaša mail adresa i ime i prezime od strane Dječje kuće neće biti korišteni za ništa drugo osim za slanje newslettera.

Skip to content