Kroz dvodnevno druženje u formi iskustveno-edukacijske radionice polaznicima će će se, na dobi primjeren način, predstaviti abeceda medijske pismenosti. Posebno mjesto će naći i tema ekološke tj. “zelene” proizvodnje kreativnih sadržaja. Radionica traje dva dana, 23. i 24. rujna od 18.00 do 20.00 sati.
Prvi dan rezerviran je za čakulu o raznim temama iz sfere medijske kulture kao npr. kako prepoznati lažnu vijest, kako koristimo internet, kako umjetna inteligencija kreira stavove i mišljenja, kako na te stavove i mišljenja utječu društvene mreže, na koji način se možemo čuvati od negativnih posljedica našeg digitalnog prisustva. Za sve male filmoljupce govorit će se o i tome kako korištenje filmskog jezika pomaže stvaranju lažnih vijesti i utječe na naša uvjerenja.
Prijave se primaju putem obrasca ovdje.
Drugi dan radionice rezerviran je za kreativni proces razrade vlastite kreativne ideje. Kroz jednostavnu tehnologiju i medije izražavanja (snimanje mobitelom, digitalnom kamerom, stripom, crtežom ili pantomimom), mali će polaznici, na svoj način, promišljati neke od tema o kojima se pričalo. Javna prezentacija napravljenog planirana je na mrežnim stranicama poznate dokumentarne produkcije Fade In.
Voditeljica radionice je Jelena Ternovec, certificirana uz edukaciju Coach MIL, a ujedno i članica Hrvatskog društva likovnih umjetnika u Rijeci, fotografkinja i suradnica mnogih umjetničkih i medijskih projekata.
Gošća radionice je Morana Ikić Komljenović producentica i filmska autorica s 20+ godina profesionalne karijere u audiovizualnoj umjetnosti. Strastvenog je pristupa održivoj filmskoj produkcijii i održivosti u kreativnoj industriji općenito.
Predložena radionica odvija se u sklopu projekta Scale up MediaCoach, a kojeg podržavaju Kreativna Europa – program MEDIA, Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, Agencija za elektroničke medije i Hrvatski audiovizualni centar.