
U sklopu Festivala znanosti u Dječjoj kući Izdavačka kuća Alfa u suradnji s Gradskom knjižnicom Rijeka organizira predstavljanje hrvatskog izdanja knjige „Stvaranje učionica matematičkog promišljanja” čiji je autor renomirani profesor matematike i metodičar Peter Liljedahl.
Datum: 08.05.2025.
Vrijeme: 17.30 – 18.30
Mjesto: Dječja kuća
Organizator: Izdavačka kuća Alfa i Gradska knjižnica Rijeka
Izvodi: Tea Borković
Dob: odrasli
Prijave: prijave na događanje primaju se putem obrasca ovdje.
Ova vrijedna knjiga donosi novosti iz metodike nastave matematike uz mnoge praktične savjete i strategije poučavanja. Knjiga je pisana jednostavnim i učitelju bliskim jezikom, te je mnoge učitelje diljem svijeta potaknula na temeljite promjene u poučavanju, jer su se osvjedočili da primjena 14 opisanih praksi pozitivno utječe na razrednu klimu i matematičko promišljanje učenika.
Ova knjiga nudi:
- što, zašto i kako povesti za svaku od navedenih praksi, te odgovore na najčešće postavljana pitanja i nedoumice učitelja
- metodički okvir za poučavanje matematike (ali i drugih predmeta): 14 praksi grupiranih u 4 skupine koje omogućuju jednostavnu primjenu u učionici
- nudi mnoštvo mikro i makro poteza, bogatih nekurikulskih zadataka za početak primjene okvira
- konkretne strategije za poticanje suradnje i logičkog razmišljanja kod učenika koje kada se kombiniraju stvaraju optimalne uvjete za duboko matematičko promišljanje
- putokaz prema poučavanju usmjerenom na učenika i transformaciji matematičke učionice
Idealna je za učitelje/nastavnike koji žele unaprijediti svoje nastavne metode i povećati angažman učenika. Namijenjeno radu od predškole do kraja srednjoškolskog obrazovanja.
Knjigu će predstaviti urednica Tea Borković, prof. uz moderatoricu Anu Linić Faraguna.
Peter Liljedahl učitelj je matematike, doktor znanosti, danas profesor matematičkog obrazovanja na Sveučilištu u Vancouveru. Poznat je po svojim značajnim doprinosima u području matematičkog obrazovanja, osobito u razvoju „Stvaranja učionice matematičkog promišljanja”. Motiviran strašću za poticanjem dubokog matematičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema, Peter je svoju karijeru posvetio preoblikovanju okruženja u učionici. Njegov rad naglašava suradničko učenje, rješavanje problema i angažman učenika, što dovodi do učinkovitijih i smislenijih iskustava u matematičkom obrazovanju. Kroz svoje inovativne metode poučavanja i istraživanja, Peter je nadahnuo brojne edukatore diljem svijeta na stvaranje dinamičnih prostora za učenje koji potiču na promišljanje.
organizira: Gradska knjižnica Rijeka